Oldalak

2023. október 22., vasárnap

Melyik szent vagyok én? - kártyajáték

Mindenszentek megünnepléséhez készítettem ezeket a „Melyik szent vagyok én?” kártyákat. A játék úgy működik, hogy körben ülünk és a résztvevő gyerkőcök húznak egy-egy kártyát; felolvassák a kártyájukon szereplő szent jellemző tulajdonságait és közösen kitaláljuk, hogy ő vajon melyik szent. Akinek eszébe jut még több információ, érdekesség a szentjéről, bátran hozzáteheti; így játékosan megismerhetjük szentjeinket. 😊

A játék után pedig mindenki annak a szentnek a lámpását fogja elkészíteni, amelyiknek a kártyája nála van. A lámpásokkal Istent dicsőítve körmenetet járunk a templom körül és a templomunkban. A lámpásról itt olvashatsz: Kattints ide!


Melyik szent vagyok én? - kártyajáték


A kártyákat úgy készítettem el, hogy egyes szám első személyben „mesél magáról” az adott Szent. Miközben egyes szám első személyben fogalmaztam, mélyen megérintették a szentek és az ő személyiségük a szívemet. Mennyire sok példaképünk van! Ők egészen rábízták életüket az Úr Jézusra életkortól, neveltetéstől, anyagi helyzettől függetlenül. Mindnyájan esendő emberek voltak, úgy mint mi magunk is, ám megengedték Krisztusnak, hogy átragyogjon rajtuk, be tudták fogadni azokat a kegyelmeket, amelyekkel Isten Szentlelke által meg akarta őket ajándékozniNem tétlenkedtek, hanem az időt, amelyet Istentől kaptak, nem tékozolták el, tették a jót, szerettek amerre csak mentek és haladtak Jézussal a mennyei haza felé. 

Olvass sokat a szentek életéről, hogy biztatást és jó tanácsot meríts belőle.”- tanácsolja Néri Szent Fülöp. Hát tegyük ezt bátran, mert olyanok ők, mint az autóút mellett világító lámpások, a mi irányfényeink.

Ha tetszik az ötlet, akkor a kártyákat szabadon letöltheted, de ha felhasználod valahol, tudod, mi a dolgod! 😊

Egyelőre 12 db készült el, ahogy készül a többi, töltöm fel folyamatosan. 😇