Oldalak

2023. december 26., kedd

Isten meglepetése és hálaadás

Néhány nap van hátra ebből az évből, olyan gyorsan teltek hétköznapok, hogy el sem hiszem! 

Hálás szívvel emlékezem vissza a szeretteinkkel és barátainkkal töltött kedves és szeretetteljes pillanatokra. Hálát adok a találkozásokért és az új barátságokért, a mosolyokért és ölelésekért, a közös kávézásokért 😊. És azért is, hogy a nehéz helyzetekben Isten mindig küldött valakit, aki a segítségemre volt, aki akár csak csendben ült mellettem és meghallgatott, vagy bátorított, megerősített. Hálás vagyok azokért az emberekért, akik olyannak szeretnek és fogadnak el, ahogy vagyok. Hálás vagyok a szolgálatokért és amikor úgy érzem, hogy tudtam valakinek reményt adni. Hálás vagyok az új dolgokért, amelyeket tanultam és az elolvasott könyvekért. Hálás vagyok az Úristen szeretetéért és a sok kegyelemért! Mindenért! 💖🙏

Szeretnék megosztani veletek egy történetet ebből az évből. „Lelkem ismered a legmélyéig” – mondja a 139. zsoltár - bizony, így van!

Ferenc pápa hazánkba való látogatása alkalmából készítettem egy kitűzőt. Mielőtt nekiláttam, elmondtam egy imát és kértem a Jóistent, hogy ő vezessen engem a munkámban. Íme az eredmény:

Kitűző Ferenc pápa hazánkba látogatásának alkalmából

Készítettem a családomnak és a barátaimnak is egyet-egyet.

Amikor egy kedves barátnőmmel a Bazilikánál álltunk a sorban, feltűztem neki is egy kitűzőt a kabátjára és mondtam neki, hogy bárcsak megmutathatnám Ferenc pápának is! Ő azt felelte: Istennek semmi sem lehetetlen, bízzál! Gondoltam magamban, ha postán elküldöm a Vatikánba, akkor van rá némi esély. 😉A Bazilika előtti téren az első sorban álltunk. Miután Ferenc pápa és a kísérete kijöttek a Bazilikából, a Szentatya váratlanul lejött az emberek közé. Úgy alakult, hogy szó szerint karnyújtásnyira haladt el előttem a kerekesszékével, néhány őr kíséretében. Megállt előttünk egy pillanatra, én ekkor odanyújtottam neki a kitűzőmet, ő pedig megáldotta és az ujjával rajzolt rá egy keresztet, majd megfogta a kezem és a szemembe nézett. Nagy szeretet és béke volt a tekintetében. Utána ki is csordult a könnyem! Újra rácsodálkoztam, hogy az Úristen mennyire közel van, ismeri minden vágyamat, szeret! A nehéz helyzetekben, amikor nem értem, hogy mi miért történik, hiszem, hogy akkor is a számomra legjobb úton vezet, mert Ő lát teljes egészében, szeret és nem hagy elveszni. Amire vágyik, az a bizalmam. Ha rábízom, akkor, a legváratlanabb pillanatban tud meglepni és megörvendeztetni! 


Ferenc pápa látogatása hazánkban, Szent István Bazilika, 2023.

Istentől megáldott boldog, békés, erőben és egészségben gazdag új évet kívánok mindnyájatoknak és szeretteiteknek! 😊🙏