Oldalak

2024. augusztus 13., kedd

Imádkozzunk a békéért!

Ezeknek az igekártyáknak küldetésük van, azért készültek, hogy reményt adjanak azoknak, akiknek a családjukat szétszakította a háború, akik minden este aggódva várják a hírt a férjükről, az édesapjukról, a testvérükről a szomszédjukról, a munkatársukról, vagy a papjukról, mert a fronton vannak vagy akiket el fognak vinni. 

Igekártya


rlek szépen titeket, hogy továbbra is imádkozzunk a békéért, a békéért a szívekben, a békéért a világban, az alázatos szívekért és a családok egységéért!🙏

Hálás vagyok a találkozásokért, a szeretetért, az őszinte beszélgetésekért éaz ölelésekért! 💖







Fehér színű fotókartont méretre vágtam, majd formalyukasztóval kilyukasztottam ez egyik szélén, ahová szalagot fűztem. Quilling technikával készítettem hozzá a kis virágokat. 








Igék - sablon: