Oldalak

2020. június 30., kedd

Elsőáldozásra egy kis meglepetés

Ezt a kis meglepetést készítettem a szombati elsőáldozásra. Egy kis apróság, de a gyerekek igazán örültek neki. :)

Elsőáldozásra egy kis meglepetés
Alapanyagok és elkészítés:
Kis csokikat vettem hozzá (kb. 5X5 cm-es), amin eredetileg kedves vagy vicces üzenetek szerepelnek. A csoki külső papírborítóját lecseréltem az alkalomhoz illőre.
A mintát öntapadós papírra nyomtattam.


Az elsőáldozásom az egyik legkedvesebb emlékem gyermekkoromból, emlékszem, nagyon készültem rá. :)

A verset, amit OFMCap Virágh János atyától tanultunk, még most is el tudom mondani:

Urunk Jézus Krisztus, szívünknek királya,
Leborul előtted ez a kicsi gárda,
Tiszta fehér lelkét Neked felajánlja,
Legyen Szent Szívednek örökös lakása.

Megígérjük Neked, hogy mindig szeretünk,
Tehozzád Szívedhez mindig hűek leszünk,
A Te parancsaid mindenkor megtartjuk,
Boldog mennyországod legyen majd jutalmunk.

Áldd meg szüleinket, akik felneveltek,
miértünk dolgozva éjt nappallá tettek,
Simítsd el homlokunk gondterhelt redőit,
Töröld le szemeik bánatos könnyeit.

Áldd meg hazánk földjét, melyen bölcsőnk ringott,
Tövis helyett mindig rózsa teremjen ott,
Áldd meg ezt a népet, ki annyit szenvedett,
Adj minden magyarnak boldog, szép életet.