Oldalak

2020. augusztus 28., péntek

Kezdődik a suli! - ajándékötlet

Pár nap és elkezdődik az új tanév. Kicsi Keresztfiam most megy elsőbe, hatalmas mérföldkő ez egy kisgyermek életében. Ő már lelkesen várja a sulit, mi pedig izgulunk és kíváncsian várjuk, hogy fog tetszeni neki az első nap és hét...

Ezzel a saját készítésű papír iskolatáskával és könyvjelzővel leptem meg Őt. A táskába apró ajándékokat rejtettem (egy Ferrari tollat (most a Forma-1 a nagy kedvenc 😊), ceruzákat, matricákat és Móra Ferenc – Zengő ABC című versét). A ceruza formájú könyvjelző egyik oldalára egy imádságot írtam fel, a hátoldalára pedig biztató szavakat.

Kezdődik a suli! - ajándékötlet

Könyvjelző imádsággal a suliba


Alapanyagok:

  • 1 db natúr színű papírtáska, én 18 X 22 cm-eset használtam 
  • Színes A/4-es papírok (Érdemesebb picit vastagabb, 120 grammos papírból elkészíteni a táska alkatrészeit,  de ha csak 80 grammos papír van kéznél, akkor célszerű két réteget egymásra ragasztani, hogy tartósabb legyen.)
  • Papírragasztó, olló
  • Filctoll a díszítéshez

Alapanyagok képekben:

Alapanyagok képekben

 
Első lépés - vágd le a papírtáska füleit


Az iskolatáska hátoldala


 
Ima kisdiákoknak 🙏😇
 
Mennyei Atyám, jó Istenem, áldásodat kérem,
Te világíts lelkem előtt, adj a tanuláshoz erőt!
Adj készséget szépre, jóra, legyen áldott minden óra,
Amelyet itt töltök Veled, szívembe írd be szent nevedet!
Ámen
 


Minden kis diáknak sikeres, áldott tanévet kívánok! 💙


 
 
Facebook: Kattints ide!
 
Az ötlet forrása:  Kattints ide!