Oldalak

2021. február 17., szerda

Igekártya "vonaljegy" - Az úti cél adva van! :)

Ma, hamvazószerdán megkezdődik a nagyböjt, a szent negyven nap, a készület húsvétra, Urunk, Jézus Krisztus kereszthalálának és feltámadásának megünneplésére.

Egy hitoktatói csoportban találtam ezt a "vonaljegy" ötletet, nagyon megtetszett, ezért megszerkesztettem én is, nagyböjti igekártyaként készítettem el a templomunkba.

Igekártya "vonaljegy"

Alapanyagok és elkészítés:

  • A/4-es lila kartonpapírra nyomtattam a sablont (lehet bármilyen színű a papír; a nagyböjt liturgikus színe a lila, azért választottam ezt a színt)
  • A/4-es lila nyomtatópapírra nyomtattam az Igéket, amelyeket a "vonalhójegyek" hátoldalára ragasztottam
  • Olló, papírragasztó
  • Ezüst színű matrica papírból vágtam ki és ragasztottam fel a vonaljegyeken is látható hologramos biztonsági "ezüst csíkot"

Sablon - "vonaljegy" igekártya

 

Áldott nagyböjti készületet kívánok szeretettel!

 

Facebook: Kattints ide!