Oldalak

2021. december 4., szombat

Adventi ajtódísz újrahasznosított kávékapszulából

A kávékapszulákat gyűjtögetem egy ideje, mert sok ötletes, kreatív dolgot lehet belőlük barkácsolni. A lila színű kapszulák ihlették az idei adventi ajtódíszünket.



Adventi ajtódísz újrahasznosított kávékapszulából


Nagyon szeretem megélni az adventet, reggel rorátéval kezdeni a napot, lelassítani egy kicsit. Bár ez utóbbi nem könnyű, mert a munkámban ilyenkor a legnagyobb a hajtás, de törekszem arra, hogy valóban megéljem ezt a gyönyörű időszakot. Visszatekintek az elmúlt évemre: vajon milyen „kincseket” gyűjtöttem, mit tudok a jászolhoz vinni a kis Jézusnak, vajon mennyire szerettem, vajon  irgalmas voltam-e, észrevettem-e, amikor valakinek egy jó szóra, egy mosolyra, egy ölelésre, vigaszra, egy bátorító szóra, imára volt szüksége, mit tettem, ami közlebb vitt engem az Úr Jézushoz, milyen döntéseket hoztam, ami esetleg távolabb vitt? Mi az amit még hozzá tehetek mindehhez adventben?

Alapanyagok:

  • Fehér kartonpapír a kisebb csillaghoz
  • Hullámpapír a nagyobb csillaghoz, de tetszés szerint helyettesíthető másféle kartonnal
  • Lila, rózsaszín, ezüst szalagok, spárga
  • Ezüst színű filctoll a felirathoz
  • 3 db lila, 1 db rózsaszín üres kávékapszula
  • 4 db csengettyű a kapszula-harang elkészítéséhez
  • Olló, ragasztópisztoly tűzőgép

Sablon:





Sablon az ajtódíszhez


Alapanyagok


Kis harangok kávékapszulából