Oldalak

2022. szeptember 4., vasárnap

"Én egy kis ceruza vagyok Isten kezében" - Kalkuttai Szent Teréz anya

Szeptember 4-ére esett az elsővasárnapi gyermek szentségimádásunk és a kézműves foglalkozásunk. Egyrészt a sulikezdés, másrészt Kalkuttai Szent Teréz anya szentté avatásának évfordulója ihlette az aktuális kézműves műhelyünk témáját. 

"Én egy kis ceruza vagyok ISTEN kezében" - Kalkuttai Szent Teréz anya

Alapanyagok:

  • 1 db papírguriga
  • Színes papír a guriga befedéséhez, a ceruza „radírjához” és a ceruza hegyéhez
  • Alufóla vagy ezüst papír
  • Öntapadós szemek
  • Filctoll
  • Papírragasztó, ragasztópisztoly és olló


Alapanyagok képekben:




Elkészítés lépései képekben:



Sablon:

(A sablon szegélye Kalkuttai Szent Teréz anya ruhájára emlékeztet)





"Én egy kis ceruza vagyok Isten kezében, Aki a világnak szerelmes

levelet ír. Ez minden. Ő gondolkodik. Ő ír. A ceruza nem képes arra,

hogy ezt megtegye. A ceruza csak arra való, hogy használják. Emberi

erőből a munkánk nem lehetne sikeres, nemde? Ez egy jel, annak a jele,

hogy minden az Ő munkája. Az ember pedig csak eszköz, akit Ő

felhasznál. Egyikünk sem tudná véghezvinni mindezt a saját erejéből.

Mégis láthatjuk, hogy az Ő hatalma végtelen."

(Kalkuttai Szent Teréz Anya)


Forrás: Kattints ide!