Oldalak

2024. április 19., péntek

Húsvéti bárány sütemény

Nagymamám húsvétkor mindig megajándékozott bennünket egy 3D formájú bárányka süteménnyel, a testvérem is és én is kaptunk külön-külön egyet-egyet. Mindig olyan szeretettel adta nekünk oda!💖 Nagy örömöt szerzett vele, tartogattam, amíg lehet, és csak azután bontottam ki az átlátszó csomagolásból. Volt, amikor porcukrosat, de volt olyan is, amikor csokibevonatosat kaptunk. 🐑 

Idén húsvétra beszereztem én is egy 3D bárányka sütiformát. A süteményekkel megajándékoztam a kis kézműves gyermekeimet, nagyon nagy volt az öröm, az utolsó morzsáig mind elfogyott!😊 Sütöttem a szeretteimnek, barátaimnak is egyet-egyet. 


Húsvéti bárány sütemény


A báránykák nyakába szalagot kötöttem és papírból, hurkapálcára ragasztva kis zászlót is készítettem hozzá. Arany papírtálcára és tortapapírra tettem őket és celofánba csomagoltuk.

A coocpad.com weboldalról Vargáné Kőrösi Viktória receptjét készítettem el. Ide kattints a receptért: húsvéti bárány sütemény receptje

Igazán finom lett és mindenki nagyon örült neki!😊🐑