Oldalak

2021. augusztus 28., szombat

Ajándék sulikezdésre - könyvjelző imával és ceruzával :)

Sulikezdésre készítettem ezeket a kis ajándékokat - könyvjelző imával és ceruzával. 😊 


Szerkesztettem egy könyvjelzőt, amihez karton papírt használtam. A kartonra rányomtattam a színes hátteret és az imát; ezután méretre vágtam és lefóliáztam, hogy tartósabb legyen. Nagyjából a papír közepén lyukasztóval csináltam két lyukat, amelyekbe befűztem a ceruzát rögzítő szalagot. A színes papír háttereket a Pinteresten találtam hozzá.




A könyvjelzőt lefóliáztam, hogy tartósabb legyen

 

Ima kisdiákoknak 🙏😇
 
Mennyei Atyám, jó Istenem, áldásodat kérem,
Te világíts lelkem előtt, adj a tanuláshoz erőt!
Adj készséget szépre, jóra, legyen áldott minden óra,
Amelyet itt töltök Veled, szívembe írd be szent nevedet!
Ámen
 


Minden kis diáknak sikeres, áldott tanévet kívánok! 💙