Oldalak

2021. október 18., hétfő

Rózsafüzér ajándékba 💓

Szeretnék megosztani Veletek egy személyes történetet. Tegnap kaptam egy különleges rózsafüzért. Ez a rózsafüzér azért különleges a számomra, mert nagyon nagy szeretettel készült. Kis Keresztfiam készítette nekem ajándékba: „Te nagyon szereted az Úr Jézust és a Szűzanyát, azért készítettem Neked ezt a rózsafüzért a szülinapodra, mert tudom, hogy ezzel nagy örömet szerzek Neked!” 💓 Nagy örömmel újságolta nekem azt is, hogy megtanulta az Üdvözlégyet és a suliban (október 18-án) együtt fogják imádkozni a rózsafüzért az osztálytársaival, csatlakozva az Egymillió gyermek imádkozza a rózsafüzért kezdeményezéshez. 💓🙏

Rózsafüzér szeretettel 

Nagy örömet szerzett nekem! Hálás vagyok a Jóistennek, hogy ennek a tiszta szívű kicsi gyermeknek lehetek a keresztanyukája! 💓🙏

”Képzeld csak el, mennyire megváltozna a világ, ha egy millió gyermek imádkozná a rózsafüzért.” - Szent Pio atya ezen mondata ihletett meg egy kezdeményezést, ami 2005-ben, Venezuelából indult: gyermekek együtt imádkozták a rózsafüzért és a mellettük levő asszonyok kézzelfoghatóan érezték a Szűzanya jelenlétét. Napjainkra ez a kezdeményezés nemcsak Dél-Amerikában, hanem az egész világon elterjedt.

Október 18-án világszerte gyermekek imádkoznak fél órán át a békéért és az egységért.

 

 🌷 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


Felajánló ima gyermekek részére 

Mária, Édesanyám, örömteli szívvel jövök ma Hozzád, hogy egészen Neked ajándékozzam a szívemet.

Neked adok mindent, amim van, és amit teszek, az egész életemet.

Tehozzád akarok hozni mindenkit, akit a szívemben hordozok: a szüleimet, testvéreimet, minden barátomat, de azokat is, akik megbántottak.

Légy Te a mi Édesanyánk, oltalmazz és áldj meg minket.

Mint gyermeked, Édesanyámként akarlak szeretni és hűségesen imádkozni.

Minden nap gondolni akarok arra, hogy a Tiéd vagyok.

Édesanyám, a Tiéd vagyok, most és mindörökre. Általad, és Veled akarok mindörökre egészen Jézusé lenni.

Ámen