Oldalak

2022. július 15., péntek

Élő víz - kút

"... aki abból a vízből iszik, amelyet én adok, nem szomjazik meg soha többé..." (János 4,14)


Élő víz - kút kézműves

Élő víz - kút kézműves


Alapanyagok

  • 1 db papírpohár a kúthoz;
  • 1 db mini papír- vagy műanyag pohár a vödörnek;
  • A/4-es papír a sablonhoz (én műszaki rajzlapot használtam);
  • 2 db fa pálcika - amelynek snitzerrel levágtam az egyi kerek végét, majd a sorjás részt lecsiszoltam csiszolópapírral;
  • Egy kis darab hurkapálcika;
  • Kb. 15 cm hosszú fonal;
  • Ceruza, filctoll a sablont kiszínezni;
  • Papírragasztó, olló, ragasztópisztoly.


Sablon:

A sablont szabadon letöltheted, de ha felhasználod valahol, akkor tudod, hogy mi a dolgod..., mert saját kezűleg készítettem!   :-)






Víz, élő víz és az élet forrása

Az Úr Jézus egyedül ül a kút mellett, talán felhívás arra, hogy vele legyünk. Ahogy az asszonyra nézett, rám nézett: vágyik arra, hogy életet kínáljon nekem; arra hív, hogy lássam a mélyebb értelmét annak, amit teszek; tiszteletben tartja méltóságomat, és arra kér, hogy tegyek meg Érte, amit tudok.

A víz Izraelben az élet jelképe volt; ma is minden élet feltétele. Ahova odavezetik a vizet, ott élet fakad akkor is, ha ott korábban semmi sem volt. Ha a víz az élet jelképe, az élő víz az el nem fogyó, a teljes, az örök élet jelképe a Szentírásban. Ennek az életnek a forrása maga Isten. Aki vele kapcsolatban van, annak az életébe árad ez az élet.

Az élő víz a forrásvíz, amikor felfakad a földből vagy előtör a sziklák közül, és folyik, árad önmagától. Mindig friss, semmi szennyezés nincs benne, mert nagyon mélyről jön. Aszály idején is lehet rá számítani. Korlátlan mennyiségben áll rendelkezésre, és csak oda kell tartani az edényt, és már tele van. Nem kell nagy erőfeszítéssel kimerni, mint ahogy a kútból az állóvizet. 


  • Vajon én szomjazom az életre, Istenre?
  • Tapasztaltam már valaha, hogy az Úristen szava és az Ő szeretete táplál?
  • Mi az "élő víz" számomra?



Facebook: Kattints ide! 

#katolikusötletdoboz

#kézműves

#catholiccraft

#catholic