Oldalak

2022. július 15., péntek

Papírkarkötő és aranyérem (Jézust választom)

A plébániai napközis táborunkba viszem ezeket a kis pillangós papírkarkötőket a kislányoknak. 😊🙏 A Pinteresten találtam hozzá a sablont. Az „Áldjon meg Téged az Úr!” feliratot pedig én szerkesztettem rá.

Papírkarkötő - Áldjon meg Téged az Úr!


Azon gondolkoztam, hogy a fiúknak mit vigyek a pillangós karkötő helyett. Ez az aranyérem ötlet jutott eszembe 😊


Aranyérem - Jézust választom


Azért írtam jelen időben a feliratot (Jézust választom), mert az első lépés a "Jézust választottam", azaz a megtérésünk. Ezt követően a hétköznapi élet helyzeteiben is Őt kell választanunk, nap, mint nap és így haladunk az úton, Ővele. És hogy miért aranyérem? Nem kérdés: mert Ő a győztesek Győztese! 🙏


A "Jézust választom" aranyérem sablonja:


"Jézust választom" aranyérem sablonja