Oldalak

2022. július 15., péntek

Feltámadás ("A teremtés nyolcadik napja")

Az idei plébániai napközis táborunk fő témája a teremtés. Mivel szokták úgy is mondani, hogy a teremtés nyolcadik napja a feltámadás, a tábor végén ezt a kereszt kézművest készítjük el a gyerekekkel:


A kép kerete:

  • A képkeretet kartonból vágtam ki; amelynek méretei: 13 cm X 18 cm. 
  • A keretet érdemes dupla kartonból készíteni, mert ha csak egy réteget használunk, akkor könnyen meghajlik a papír.
  • A két réteget ragasztópisztollyal rögzítettem egymáshoz. 
  • A kereteket előre elkészítettem itthon.











A rózsa filcből:

A kis rózsákat filc anyagból készítettem. A Pinteresten találtam sablont hozzá, amelyet a megfelelő méretre alakítottam. Miután megrajzoltam és kivágtam a virágokat, szorosan feltekertem és ragasztópisztollyal ragsztottam meg, az aljánál. Zöld filc anyagból levelet is csináltam mellé.










Alapanyagok:

  • Karton (raklapközi kartont használtam);

  • Snitzer és vonalzó (előnyösebb, ha a vonalzó fémből van), a képkeret méretre vágásához;

  • Ragasztópisztoly;

  • Fonal;

  • Színes filclap és sablon a virágokhoz;

  • Filctoll a felirat elkészítéséhez.


"A Feltámadott Úr hengerítse el mindnyájunk szívéről a követ, hogy bennünk is feltámadjon a feltétel nélküli, önzetlen, „fáradhatatlan” szeretet, hogy felismerjük Őt testvéreinkben, családtagjainkban, a mellettünk élőkben, az egyszerű emberekben, sőt ellenségeinkben is. Az élő Krisztusról tanúságot tevő, szép életünk legyen elgondolkodtató mások számára, és döbbenjen rá a világ, hogy Jézus Krisztus „a feltámadás és az élet”!"

(Az idézet forrása: Kattints ide!)



Facebook: Kattints ide! 

#katolikusötletdoboz

#kézműves

#catholiccraft

#catholic