Oldalak

2023. július 30., vasárnap

Békesség nektek! - Ajtódísz

A napközis táborunkban készítettük a gyerekekkel ezt az ajtódíszt, antik papírból. A tábor a béke témájára épült. Igazán kreatív és egyéni alkotások születtek, büszke vagyok a gyerkőcökre! 😊


Békesség nektek! - Ajtódísz

Békesség nektek! - Ajtódísz

Kereszthalála előtt Krisztus azt mondta tanítványainak: "Békességet hagyok rátok. Az én békémet adom nektek. Nem úgy adom nektek, ahogy a világ adja." (Jn 14,27) Feltámadása után pedig így köszöntötte tanítványait: „Békesség nektek” (Jn 20,19)

Mindnyájan keressük a békét, a lelki nyugalmat, mert szükségünk van rá. Vannak, akik szinte bármit megtennének, hogy megtalálják. Vannak vállalatok, akik éppen erre építik a marketingjüket: "Vásárold ezt, stb, hogy nyugalmat érezz”; vannak, akik New Age módszerekben keresik, vannak, akik egzotikus utazásaik során, vannak, akik tudatmódosító szerekben.

A béke, amire lelkünk igazán szomjazik, azt csak az Úr Jézus tudja megadni nekünk! Az „én békémet!” - mondja Jézus. Ez a béke az övé, amivel csak Ő rendelkezik. Ő oda akarja ajándékozni nekünk, mert tudja, hogy milyen nagy szükségünk van rá. 

A világ által kínált béke könnyen meginog, amikor pld. nem tudom befolyásolni a körülményeket, amikor nem tudom a miértekre a választ, amikor az emberek nem változnak, amikor békétlenségben vagyok önmagammal, mert sok sebet kaptam. Ekkor a világ békéje nem elég! 

Az Úr Jézus békessége nem feltétlenül azt jelenti, hogy minden probléma megoldódik. Van, amikor odakint viharok tombolnakMegtapasztaltam, hogy Jézus békéje a nehézségek között is megmutatkozikolyan helyzetben is, amire nincsen semmi ráhatásom, vagy ami visszafordíthatalanMegbizonyosodtam arról is, hogy ez a békesség egyedül az ővele való személyes kapcsolatomból fakadhatcsak ő adhatja. És Ő adja! Többször említettem már Nektek itt a blogon, hogy a szentségimádás a szívügyem. A csendben, az Ő jelenlétében, amikor megnyitom Jézusnak a szívemet, megajándékoz az Ő békéjével. Egy szentgyónás után is megajándékoz a békéjével. 


Alapanyagok:

  • Antik hatású papír;
  • Szalmavirágokat választottam dekorációként, mert nagyobb létszámmal kellett kalkulálnom és a zacskóban jó sok szalmavirág volt, így anyagilag tekintve jobban megérte, sőt, az antik papírhoz kifejezetten passzol;
  • Mini csipesz fából;
  • Filctoll;
  • Ragasztópisztoly, olló.

Az ajtódísz alapanyagai képeken



Békesség Nektek!