Oldalak

2020. november 17., kedd

Agamográf - Krisztus Király ünnepére

Advent első vasárnapját megelőző vasárnapon van Krisztus Király ünnepe.

Krisztus királyságának liturgikus ünneplése viszonylag új, 1925-ben rendelte el XI. Piusz pápa a megemlékezést. Azonban a  gondolat sokkal régebbi, az első keresztény közösségek idejére vezethető vissza. A filippiekhez írt levélben idézett himnusz a feltámadás révén dicsőségbe emelt Krisztus méltóságát a királykoronázás jellegzetes mozzanataival írja le:

„Ezért Isten felmagasztalta, és olyan nevet adott neki, amely fölötte van minden névnek,
hogy Jézus nevére hajoljon meg minden térd a mennyben, a földön és az alvilágban,
s minden nyelv hirdesse az Atyaisten dicsőségére, hogy Jézus Krisztus az Úr.”(Fil 2,9-11)

Jézus valóban királya az életemnek, teljes bizalommal át tudom adni neki az életem irányítását? Tudok hálát adni az Ő szeretetéért, és azért, hogy minden egyes nap mellettem van és hogy bármi történjék is, soha nem hagy el?


Agamograf - Krisztus Király ünnepére

Agamograf - Krisztus Király ünnepére


Az ötletet az adta, hogy nemrég találtam az interneten egy jó kis színezőt, ez egy játék is egyben: agamográf. Ebben a színezőben az a trükk, hogy két kép van egyben és csíkonként kell kiszínezni, majd meghajtogatni és ha így nézed, az egyik képet látod, ha úgy, akkor pedig a másikat.

 Az agamograf sablonját szabadon letöltheted, de ha felhasználod valahol, akkor tudod, hogy mi a dolgod...😊

Agamograf sablon - Krisztus Király ünnepére

Színesen

 Háttér papírnak
egy sötétkék fotókartont használtam, 17 cm X 14 cm méretűre vágtam, erre ragasztottam rá az agamografot.

 

 
Áldott légy Uram nagyságodért,
Áldott légy a szeretetért!
Zengje énekünk, győztes király:
Neked él az egész világ.
Ezért áldjon Uram az én ajkam”

 

FACEBOOK: kattints ide! 

#katolikusötletdoboz 

#kézműves