Oldalak

2020. november 23., hétfő

Úton Betlehembe - Adventi naptár 24 Igével

"Az adventi időszak várakozás az Úrra, aki mindnyájunkat meglátogat az ünnepen, eljön mindnyájunk szívébe." 💜

Idén ezt az adventi naptárat készítettem szeretteimnek, barátaimnak. Az alapötletet magát a Hid Tan oldalon találtam, választottam hozzá 24 Igét a Szentírásból és a figurákat quilling technikával készítettem el. (Quilling technikáról)

Úton Betlehembe - Adventi naptár 24 Igével

 

Úton Betlehembe - Adventi naptár 24 Igével

A naptáron a Szűzanyát és a Szent Józsefet ábrázoló figurákat minden nap egy mezővel feljebb léptetjük, és így karácsonyra "megérkeznek Betlehembe". 😇🙏

Az Igék, amelyeket kiválasztottam a naptárhoz:

  1. Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta oda, hogy aki hisz benne, az el ne vesszen, hanem örökké éljen.” (Jn 3,16)

  2. sem magasság, sem mélység, sem egyéb teremtmény el nem szakíthat bennünket Isten szeretetétől, amely Krisztus Jézusban, a mi Urunkban van.” (Róm 8,39)

  3. Az örökkévalóság királyának, a halhatatlan és láthatatlan, egyedülvaló Istennek tisztelet és dicsőség mindörökkön örökké! Ámen.” (1Tim 1,17)

  4. Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam.” (Jn 14:6)

  5. hirdesd az igét, állj elő vele, akár alkalmas, akár alkalmatlan az idő,...” (2Tim 4,2)

  6. A tanítást váltsátok tettekre…” (Jak 1,22)

  7. Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma” (Máté 6,11)

  8. Mint Istennek szent és kedves választottai, öltsétek magatokra az irgalmasságot, a jóságot, a szelídséget és a türelmet.” (Kol 3,12)

  9. Bármit tesztek, tegyétek szívből, mintha az Úrnak és nem embereknek tennétek.” (Kol 3,23)

  10. Én veletek vagyok minden nap, a világ végéig.” (Mt 28,20)

  11. bízzatok, mert legyőztem a világot.” (Jn 16,33)

  1. Isten azonban azzal tesz tanúságot irántunk való szeretetéről, hogy Krisztus meghalt értünk, amikor még bűnösök voltunk.” (Róm 5,8)

  2. De ha nálad vagyok, nem kívánok semmit sem a földön.” (Zsolt 73,25)

  3. S Krisztus békéje töltse be szíveteket, hiszen erre vagytok hivatva, egy testben.”

    (Kol 3,15)

  4. Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.” (Zsolt 119,105)

  5. Tudom, hogy Isten valóban velem van.” (Zsolt 56,10)

  6. Hiszek! Segíts hitetlenségemen!” (Máté 9,24)

  7. Uram, te örömmel töltöd el szívemet” (Zsolt 4,8)

  8. Mutasd meg, melyik úton járjak, hozzád emelem a lelkem.” (Zsolt 143,8)

  9. Ugyanígy a ti világosságotok is világítson az embereknek, hogy jótetteiteket látva dicsőítsék mennyei Atyátokat!” (Máté 5,16)

  10. Az a gondolkodásmód és szándék uralkodjon bennetek, amely a Krisztus Jézust jellemezte.” (Fil 2,5)

  11. Legyetek kitartók és éberek az imában meg a hálaadásban.” (Kol 4,2)

  12. A te jó lelked vezessen az egyenes úton” (Zsolt 143,10)

  13. Jöjj el, Uram Jézus!” (Jel 22,20)

Áldott adventi készületet és jó egészséget kívánok sok szeretettel!💜

 

FACEBOOK: kattints ide! 

#katolikusötletdoboz 

#kézműves