Oldalak

2018. december 30., vasárnap

Új évi üdvözlőlap

Saját készítésű üdvözlőlapon mutasd meg ismerőseidnek és szeretteidnek, hogy gondolsz rájuk az új évben is és a legjobbakat kívánod nekik.

Újévi üdvözlőlap

Ezzel a képeslappal kívánok minden kedves Olvasómnak szeretetet, békét, örömöt, áldást, meghallgatást, egészséget és boldog új évet Isten kegyelmében! Bízd Újra Életed Krisztusra 2019-ben is!


Az üdvözlőlap alapanyagai:
  • A4-es méretű kartonpapír, ez lesz a képeslap alapja, ketté hajtjuk
  • mindkét oldalán mintás, színes papírok, ebből készülnek a szélforgók
  • 4 darab fa pálcika, amire a szélforgókat tűzzük 
  • 4 darab gombostű, amivel megtűzzük a szélforgókat
  • papírragasztó, ragasztópisztoly, olló, cikk-cakk olló
  • szív alakú lyukasztó, aminek a segítségével készítjük a Szentháromságot jelképező 3 szívet
  • arany színű gumilap, amiből kivágjuk a betűket
  • arany színű zselés toll a feliratokhoz 
  • vonalzó, ceruza

Elkészítés lépései (képekben):
A szélforgókhoz négy darab 6x6 cm-es négyzetet vágtam ki színes papírból. Vonalzó segítségével átlót rajzoltam rájuk, majd azokat az egy harmadáig (kb. 1,3 cm-ig) bevágtam ollóval. Ezután minden második csücsköt behajtottam a papír közepéig, majd beletűztem egy gombostűt és ragasztópisztollyal rögzítettem a pálcikákra.

Elkészítés lépései

Új évi fogadalmam:


Teréz anya imája

Adj időt a gondolatnak
Erőd forrása ez.
Adj időt az imának
A legnagyobb erő a Földön ez.
Adj időt a mosolynak
A lélek zenéje ez.
Adj időt a játéknak
Az örök ifjúság titka ez.
Adj időt a szeretetnek
s légy szeretett
Isten adománya ez.

Adj időt az adakozásnak
Önzésre nem juthat idő.
Adj időt az olvasásnak
A bölcsesség kútja ez.
Adj időt a barátságnak
A boldogság útja ez.
Adj időt a munkának
A siker ára ez.
Adj időt a szeretetnek
A Mennyek kulcsa ez.

A csend gyümölcse az ima.
Az ima gyümölcse a hit.
A hit gyümölcse a szeretet.
A szeretet gyümölcse a béke.
Ámen.