Oldalak

2021. július 26., hétfő

Könyvjelző - Szent József, aki igaz ember volt (Mt 1,19)

A hittantáborban a Szent József gyertya elkészítése után ezeket a könyvjelzőket alkottuk a gyerkőcökkel:

Könyvjelző - Szent József, aki igaz ember volt (Mt 1,19) 

 A könyvjelző sablonját otthon előre megszerkesztettem, sárga és kék színű kartonpapírra nyomtattam.

Ezt a gyönyörű Szent József képet az interneten találtam, nagyon megtetszett.

A gyerekek kivágták a könyvjelző alapját, körbe vágták a képet is, amit papírragasztóval ráragasztottak. Lyukasztóval átlyukasztottuk a papír tetejét, ahova színes szalagokat fűztek be.

A könyvjelző sablonja szabadon letölthető:


(A képet Szent Józsefről azért nem teszem fel, mert azt nem én készítettem!) 



Szent József légy házunk ura, 

kis családunk pátrónusa. 

Egyetértés, hű szeretet egyesítse szíveinket. 

Az ég felé mutass utat, 

gyámolítsd az ellankadtat. 

Küzdelmünkben légy segélyünk, 

erényekben példaképünk. 

Átadjuk a ház kulcsait, 

oltalmazd és védd lakóit. 

Zárd ki mindazt, ami káros, 

ami üdvünkre hátrányos. 

Engedd be az isten-áldást, 

minden jóban gyarapodást. 

Ajánlj minket Jézusodnak és 

szeplőtelen Szűz Arádnak,

hogy családunk kisded háza 

Názáretnek legyen mása. 

Ámen.