Oldalak

2021. július 26., hétfő

Szent József gyertya házilag

Napközis hittantáborunk első napján a kézműves délutánunk témája Szent József volt, aminek három oka is van: a Ferenc pápa által meghirdetett Szent József-év, templomunk Szent József tiszteletére lett felszentelve, Szent József többek között a kézművesek a védőszentje.

A gyerekekkel készítettünk Szent József gyertyákat is:

Szent József gyertya házilag

A Szent József képeket előre kinyomtattam és méretre vágtam otthon. A gyertyákra a képet én vasaltam rá a táborban, hogy lássák a gyerekek, hogy a kép, hogyan kerül rá a gyertyákra. A gyerkőcök színes strasszokkal díszítették a saját gyertyáikat. 😊

Találtam egy praktikus oktatóvideót, amely lépésről-lépésre mutatja be, hogy hogyan varázsolhatjuk a gyertyánkat egyedivé: Kattints ide!


Alapanyagok:

  • 1 db gyertya, színe, mérete, formája tetszés szerinti
  • 1 db A4-es nyomtatópapír 
  • selyempapír (A4-es méretnél legyen picit nagyobb) 
  • papírragasztó, olló
  • vasaló vagy hajszárító (én vasalót használtam)
  • (színes) nyomtató 
  • öntapadós strasszkövek a díszítéshez

Elkészítés lépései képekben:

Alapanyagok képekben


A selyempapír elkészítése 


A selyempapírra nyomtatott képek



A gyertyára a képet rávasaljuk


A gyertyák elkészítéséhez örömteli munkát kívánok! 😊